Bezorging en Verzendkosten

Vanaf het moment dat uw pakket is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten. Uw bestelling wordt standaard verstuurd via DPD,DHL via Sendcloud. Nadat u de bestelling heeft geplaatst, ontvangt u van ons via e-mail een Track & Trace code. Zo volgt u eenvoudig uw bestelling. Als u een account aanmaakt, is het mogelijk om verschillende afleveradressen in te stellen. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We hebben alle artikelen zelf op voorraad in ons magazijn. Alle producten die voorradig zijn kunnen binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Afhaal is ook mogelijk vandaag besteld kan morgen afgehaald worden.

Bezorgd in heel Nederland, België en Duitsland

Verzendkosten Nederland vanaf €7,5, België en Duitsland vanaf €10,-

Lokale bezorging €3,5

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mij bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Heeft u 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Bekijk uw track & trace code of er een vertraging is bij de verzender of neem even contact met ons op via: purolimburg@gmail.com

Niet thuis. Wat nu?

Indien er op het afleveradres niemand aanwezig is, dan laat de medewerker van het pakketbezorger een notitie achter. Het pakket wordt dan de volgende werkdag nog een keer aangeboden of het pakket wordt bij de buren afgeleverd. Twee keer niet thuis? Dan ligt het pakket klaar bij een DPD , DHL locatie bij u in de buurt. Als u het pakket binnen 2 weken niet ophaalt, wordt het pakket retour gestuurd naar ons.